Functionaliteiten

Qaller App
Ook is het mogelijk om te bellen via onze App! Via WiFi en/of 5G bel je via je smartphone met het zakelijke nummer. Tevens kun je ook het beheer van de telefooncentrale doen via de Qaller App!
Webcalls
Met Webcalls kun je met je computer – zonder tussenkomst van een vast toestel of mobiele app – gesprekken starten en ontvangen. Alles wat hiervoor nodig is, is een internetbrowser. Door gebruik te maken van Webcalls kun je vanuit je browser zelfs meer doen dan met je “vaste” telefoon. Je kunt zien welke collega’s beschikbaar zijn, je kunt gesprekken opnemen, in de wacht zetten en doorverbinden.

Provisioned Toestellen
De meest voorkomende manier om te bellen is nog altijd met een bureautoestel. Telador biedt de mogelijkheid om toestellen middels Zero-Touch Provisioning te registreren. Dit betekent dat het toestel tijdens de bestelling direct naar de klant verzonden kan worden. Door het MAC-adres van het toestel aan het platform toe te voegen, registreert het toestel zich automatisch.
Vamos (Vast Mobiel)
Wil jij liever met je 06-nummer bellen? Ook dat is mogelijk met Telador! Wij hebben een integratie met Odido en daardoor is het mogelijk om met je 06-nummer te bellen. Hiervoor is ook een App ontwikkeld, zodat het mogelijk is om gesprekken door te verbinden en in de wacht te zetten.


Teams
Met onze Teams-koppeling is het mogelijk om uw Teams-omgeving als gebruiker volledig te integreren in ons telefoonsysteem. Alle functionaliteiten blijven werken, zoals: Selectiemenu, Wachtrij, Belgroep, Call-Pickup, Tijdcondities en nog veel meer! Krijg het beste van twee werelden met onze Teams-koppeling!
Click-to-Dial
Klik een nummer aan op een website of in een programma en je telefoon begint gelijk met bellen.
CRM integraties
Het is mogelijk om het CRM-pakket te koppelen met het telefonieplatform. Zo zie je wie er belt en wat de status van de beller is.
BLF
Met Busy Lamp Field kun je op een toestel zien of een gebruiker/collega in gesprek is. De BLF kan vanuit onze portal op de toestellen automatisch ingesteld en beheerd worden.
Hotdesking
Met hotdesking kunnen medewerkers op verschillende toestellen in- en uitloggen. Denk hierbij aan flexibele werkplekken. Met een eenvoudige code kun je inloggen op een willekeurig toestel en kun je gelijk bellen en gebeld worden.
Gespreksopname
De gespreksopname kan op twee manieren worden ingesteld. Alle gesprekken opnemen of handmatig instellen tijdens een gesprek. De opgeslagen gesprekken worden vervolgens naar keuze 7, 30, 90, 180 of 365 dagen bewaard.
Gesprekken overnemen
Zit je collega even niet op zijn of haar plek en gaat het toestel over, neem je het gesprek heel eenvoudig naar je toe door middel van *8 in te toetsen.
Meerdere talen
Internationaal bedrijf? Pas eenvoudig de taal aan in de beheerspanel. Dit kan worden aangepast voor het hele bedrijf, maar ook voor ieder gebruiker afzonderlijk.
PC Bedienpost
Met deze functionaliteit kunnen alle inkomende gesprekken worden gemonitord. Een receptionist of callcenter medewerker kan heel gemakkelijk zien welke gesprekken binnenkomen of in de wacht staan en kan deze naar wens opnemen of doorschakelen naar collega’s. Tevens is zichtbaar wat de beschikbaarheid is van de collega’s. Naast het monitoren is het mogelijk om midden in een gesprek in te breken, mee te luisteren, te praten tegen de interne medewerker of te praten tegen beide bellers.
Twinning
Wil je niet alleen op je vaste toestel gebeld worden, maar ook op je mobiel? Dat kan! Voeg je nummers toe en beide toestellen zullen overgaan.
Keuzemenu
Met een keuzemenu laat je de beller een keuze maken waardoor deze beller direct bij het juiste filiaal, afdeling en/of persoon terecht komt. Je kunt in het keuzemenu alle centrale functionaliteiten plaatsen. Het is zelfs mogelijk om een keuzemenu in een keuzemenu te plaatsen!
Wachtrij
De wachtrij zet inkomende oproepen netjes in de wacht met een welkomstboodschap en een periodieke boodschap. Als alle medewerkers in gesprek zijn, blijft de beller wachten tot een medewerker vrij is. Het unieke aan onze wachtrij is dat niet alleen medewerkers op kantoor kunnen inloggen maar ook mobiele telefoongebruikers. Hierdoor kunnen medewerkers ook buiten kantoor met hun mobiele nummer inloggen en gesprekken vanuit de wachtrij aannemen.
Wachtmuziek
Koppel eenvoudig een geluidsbestand aan een wachtrij of bij de in-de-wachtstand voor een aangenaam geluid tijdens het wachten.
Webhooks
Met de Webhook app kunt u tijdens een inkomende oproep op uw eigen server gespreksgegevens ontvangen en afhankelijk van de respons van uw server kunt u verschillende belroutes instellen.
Belgroepen
Met een belgroep kun je onbeperkt telefoons van collega’s toevoegen die mee moeten rinkelen bij een inkomend gesprek. Dit kan op volgorde zijn, steeds één meer of zelfs allemaal tegelijk. Zo ben je optimaal bereikbaar en bepaal jij welke telefoons rinkelen bij een inkomende oproep.
Fax-to-Mail
In het platform is het mogelijk om faxen te ontvangen en te versturen. Per medewerker kan bepaald worden of hij/zij gebruik van de fax mag maken. De inkomende faxen kunnen naar 1 of meerdere medewerkers verstuurd worden en worden ontvangen als PDF-document.
Prefix
Met de Prefix zie je in het beeldscherm van je toestel op welk nummer de beller belt. Dit is erg handig wanneer een medewerker op meerdere telefoonnummers bereikbaar is.
Omleidingen
Een omleiding kan worden in- en uitgeschakeld. Binnen deze omleiding(en) kan een inkomende route worden aangemaakt. Denk bijvoorbeeld aan de lunch. Door de omleiding aan te zetten, wordt de “lunchroute” geactiveerd.
Voicemail
Achter elk inkomend belplan kan een voicemail gezet worden. De tekst van de voicemail kun je zelf heel eenvoudig aanpassen. Je hebt zowel bedrijfs als persoonlijke voicemail-boxen. De ingesproken berichten staan netjes in de portal maar kunnen ook per mail als Mp3 naar 1 of meerdere e-mailadressen gestuurd worden.
Doorschakelingen
Met een doorschakeling kun je eenvoudig bellers direct doorschakelen naar zowel interne als externe nummers. In de doorschakeling kan worden aangegeven of het oorspronkelijke nummer van de beller zichtbaar moet zijn of het nummer dat gebeld wordt.
Tijdconditie
Met een tijdsconditie kun je eenvoudig je openingstijden instellen waarbinnen je bereikbaar wilt zijn. Maar ook kun je hier vakanties, feestdagen of telefoondienst roosters in maken.
Voorwaardes
Met de voorwaarde conditie kun je bepaalde inkomende bellers, denk hierbij aan buitenlandse nummers of een specifiek ander telefoonnummer, een afwijkende route geven, zodat de beller (bijvoorbeeld medewerker of klant) zo efficiënt mogelijk wordt gerouteerd.
E-mail notificatie
Met de e-mail notificatie wordt een e-mail verzonden naar het ingevoerde e-mailadres op het moment dat een gesprek naar een bepaald nummer is binnengekomen. Je kan zelf bepalen of dit na ieder gesprek moet gebeuren of alleen bij onbeantwoorde gesprekken.
Eenvoudig beheer en gebruikerspanel
Het beheerpanel is zeer overzichtelijk en de telefonie-instellingen kunnen eenvoudig worden aangepast. Binnen het gebruikerspanel kan een medewerker eenvoudig zijn of haar persoonlijke instellingen aanpassen. Ook heeft de gebruiker direct inzicht in de binnengekomen voicemails en faxen.
Bedrijven koppelen
Heb je bijvoorbeeld één bedrijf met meerdere filialen? Koppel eenvoudig de verschillende filialen met elkaar en de gekoppelde filialen kunnen intern met elkaar bellen.
API
Met onze realtime API is het mogelijk om zelf externe softwarepakketten aan het telefonieplatform te koppelen. Standaard hebben wij al meer dan 100 softwarepakketten gekoppeld.
Rapportage
Elk gesprek wordt direct in de rapporten geplaatst. Zo zie je in één oogopslag wie, hoe laat en waar naar toe heeft gebeld. Tevens kun je hier ook je gesprek terugluisteren, mits deze functionaliteit aanstaat.
Slimme Telefoonboek
Met het slimme telefoonboek kunnen gebruikers eenvoudig een koppeling maken met hun huidige telefoonboekapplicatie, zoals Google Contacts, Contacts+ of andere CRM-systemen.
Whitelist
Je kunt een of meerdere Whitelist bundels aanmaken en koppelen aan klanten. Hiermee zorg je dat een gebruiker niet naar bepaalde (frauduleuze) nummers/landen kan bellen. Het is zelfs mogelijk om per klant een uitzondering te maken.
Feature Bundel Plan
Omdat het telefonieplatform zo eenvoudig te beheren is, kun je klanten zelf toegang geven tot hun eigen telefooncentrale. Met de Feature Bundel Plan is het mogelijk om maximale limieten te koppelen aan producten. Zodra de klant dan een product activeert waar kosten aan verbonden zijn, dan ontvangt de klant hier een melding van. Jij als partner krijgt ook een melding via de email, zodat je op de hoogte bent van de acties van de klant.
Harde limieten
Wij werken met harde limieten, zodat nooit onverwachte belkosten op de factuur zullen verschijnen. Stel een klant wordt gehackt en er worden frauduleuze gesprekken opgezet, dan wordt het gesprek beeindigd zodra het limiet is bereikt De limieten kunnen worden ingesteld op uurlijks, dagelijks, wekelijks en maandelijks niveau. De klant en partner ontvangen een melding per mail, zodra het limiet op 80%, 95% en 100% zit.
Nummerbeheer
Het is mogelijk om zelf nieuwe nummers voor klanten te activeren. Je kunt zelfs kiezen welk netnummer het nummer moet bevatten.