VoIP Beheer

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Mogelijkheden in het beheersysteem

Voip beheer van Telador


Het beheren van de Voip omgeving van je klant is bij Telador heel eenvoudig. Telador biedt namelijk een portaal aan waar je als VoIP Reseller heel gemakkelijk diensten kan bestellen en factureren. De afgenomen diensten kunnen vervolgens heel gemakkelijk worden beheerd in de hosted VoIP centrale.

Het eenvoudig beheren van het VoIP platform

Het hosted VoIP platform heeft een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface met een “drag & drop” systeem, dit maakt het voor iedereen gemakkelijk om door het platform te navigeren en de instellingen en bereikbaarheid aan te passen. 

Met een paar simpele kliks, voeg je het volgende toe:

  • Openingstijden
  • Belgroepen
  • Wachtrijen  
  • Omleidingen & voicemails
  • Sneltoetsen op telefoons

Bekijk hieronder de video, waar deze instellingen stap voor stap worden getoond. De VoIP centrale kent vier gebruikersniveaus: provider, dealer, bedrijf en gebruiker. Dit zorgt er onder andere voor dat instellingen en data die enkel voor de partner zijn, worden afgeschermd voor de eindgebruiker.

Telador - De Cloud Communicatie Connector

Hosted VoIP

SIP Trunks

Internet

Hardware

Online Werkplek